ا
-
اکرمی، میر جلیل
دولت قر آ ن و اسلوب بیان در شعر حافظ [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 191-213]
-
امین، احمد
تحلیل روانشناسی شخصیت و زندگی فریدون در شاهنامه فردوسی بر پایه ی مکتب روانکاوی زیگموند فروید [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 92-113]
ب
-
باطنی، بهناز
بررس رابطه موجود میان زمان از پیش تعیین شده برای انجام فعالیت زبان اموزی و میزان افطراب در زبان آموزان ایرانی [دوره 9، شماره 28، 1385، صفحه 36-51]
-
بشیر نژاد، حسن
چرا و چگونه زبانها میمیرند؟ [دوره 9، شماره 30، 1385، صفحه 83-106]
پ
-
پاینده، حسین
بررسی جنبه های فرا داستانی رمان تحمل عشق [دوره 9، شماره 28، 1385، صفحه 5-31]
-
پیرانی، منصور
ادبیات تطبیقی و مفهوم امروزی ان [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 214-226]
ت
-
تاجبخش، اسماعیل
تحلیلی فشرده از رساله الطیر ابن سینا [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 1-14]
ح
-
حری، ابوالفضل
شعر تا انتها حضور اثر سهراب سپهری از دیدگاه نقد فرمالیستی [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 61-75]
-
حسنی، محمد تقی
مقایسه ساختار مقدمه مقالات انگلیسی و فارسی [دوره 9، شماره 28، 1385، صفحه 52-69]
ر
-
رائی، محسن
مضامین مشترک میان مسعود سعد و ابوفراس حمدان [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 227-249]
-
رحیمی، مهدی
یلورالیزم و ادبیات کلاسر عرفانی [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 171-190]
-
رسایی، ایوب
گویش گیلگی فومنات [دوره 9، شماره 30، 1385، صفحه 59-82]
-
رنجبر، ابراهیم
نعل باژگونه [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 114-138]
ط
-
طاهری، صدرالدین
داوری میان سه استاد در مساله تاویل در قرآن کریم [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 13-32]
ع
-
عامریان، مجید
زبان میانی و گونه های ازاد مطالعه موردی [دوره 9، شماره 28، 1385، صفحه 71-110]
ف
-
فاطمی، گیلبرت
تعلیم و تربیت در اسلام [دوره 9، شماره 28، 1385، صفحه 111-151]
-
فهیم، منصور
بررس رابطه موجود میان زمان از پیش تعیین شده برای انجام فعالیت زبان اموزی و میزان افطراب در زبان آموزان ایرانی [دوره 9، شماره 28، 1385، صفحه 36-51]
-
فهیم، منصور
An Investigation into the Effect of Peer Group Responses on EFL Writing Achievement [دوره 9، شماره 30، 1385، صفحه 22-42]
ک
-
کمالی بانیانی، محمدرضا
مقایسه ی نظریه ی ولایت از دیدگاه شیخ محی الدین محمودی، شیخ محمود شبسثری، عطار نپشابوری و علامه طباطبایی [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 139-170]
م
-
مجیدی، ستاره
بررسی نقش اطلاعی دو فرایند مبتدا سازی و مجهول سازی در زبان فارسی از دیدگاه نقش گرایی [دوره 9، شماره 30، 1385، صفحه 7-30]
-
محمد ابراهیمی، زینب
مقایسهی ساخت مبتدا – خبری در دو مجموعهی آموزشی New Interchange 3 و زبان انگلیسی دورهی پیش دانشگاهی: رهیافتی نقش گرا [دوره 9، شماره 30، 1385، صفحه 43-57]
-
محمودزاده، کامبیز
خلاقیت در ترجمه [دوره 9، شماره 30، 1385، صفحه 31-42]
-
مدرس، یحیی
چرا و چگونه زبانها میمیرند؟ [دوره 9، شماره 30، 1385، صفحه 83-106]
-
مرادی، محمدهدی
نظریه امام عبدالقاهر جرجانی [دوره 9، شماره 29، 1385، صفحه 70-95]
-
مرادی، مهران
تحلیل روانشناسی شخصیت و زندگی فریدون در شاهنامه فردوسی بر پایه ی مکتب روانکاوی زیگموند فروید [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 92-113]
-
مشتاقی، زینب
تعلیم و تربیت در اسلام [دوره 9، شماره 28، 1385، صفحه 111-151]
-
منوچهریان، علیرضا
بحر اتشین شعر متنبی [دوره 9، شماره 29، 1385، صفحه 96-109]
-
میرحاجی، حمیدرضا
مبانی –نتایج [دوره 9، شماره 29، 1385، صفحه 110-133]
-
میرعمادی، علی
بررسی نقش اطلاعی دو فرایند مبتدا سازی و مجهول سازی در زبان فارسی از دیدگاه نقش گرایی [دوره 9، شماره 30، 1385، صفحه 7-30]
ن
-
ناظمیان، رضا
زمینه های درک رمز و نماد شعر معاصر عرب [دوره 9، شماره 29، 1385، صفحه 184-204]
-
نجفی، علیرضا
Symbolic Significance of Yeats's "The Second Coming" [دوره 9، شماره 30، 1385، صفحه 21-40]
-
نجفی اسداللهی، سعید
عمر الخیام او الخیامی فلسفته [دوره 9، شماره 29، 1385، صفحه 158-183]
-
نصری، امیر
نقاشی ایرانی به روایت صادق بیک افشار [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 76-91]
-
نیری، یوسف
مقایسه ی نظریه ی ولایت از دیدگاه شیخ محی الدین محمودی، شیخ محمود شبسثری، عطار نپشابوری و علامه طباطبایی [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 139-170]
و
-
واعظ، سعید
ابیات عربی نامه های عین القضاه همدانی [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 33-46]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد