آ
-
آزادی فردی
مکتب رمانتیسیسم در ایتالیا [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 67-93]
-
آزمون
آزمون های اینترنتی زبان [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 27-39]
-
آزمون اینترنتی زبان
آزمون های اینترنتی زبان [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 27-39]
ا
-
ابیات عربی
ابیات عربی نامه های عین القضاة همدانی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 1-27]
-
اتحاد
حقیقت علم و اتحاد عاقل به معقول از دیدگاه ملاصدرا و دیگر متفکران اسلامی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 28-68]
-
استعاره
سمبل «مار» در متون کلاسیک ادبیات فارسی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 147-160]
-
اسطوره
سمبل «مار» در متون کلاسیک ادبیات فارسی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 147-160]
-
اطناب
اطناب و ایجاز در ترجمه های انگلیسی قرآن [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 1-23]
-
افسانه
سمبل «مار» در متون کلاسیک ادبیات فارسی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 147-160]
-
امانتداری علمی
مستند کردن نوشته ها در علوم انسانی "معرفی شیوه بین المللی (MLA) [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 69-94]
-
انشعاب
نظریه بهینگی [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 40-52]
-
ایجاز
اطناب و ایجاز در ترجمه های انگلیسی قرآن [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 1-23]
ب
-
برخورد اقبال
برخورد اقبال با فرهنگ آلمان (یک مطالعه و بررسی درباره ارتباط و تبادل فرهنگ ها( [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 120-146]
-
برونی
عوامل درونی و برونی در رده شناسی: [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 1-25]
ت
-
تخیل
خیال در مثنوی [دوره 7، شماره 19، 1383، صفحه 101-122]
-
تدریس
روش رویه ای برای تدریس دستور زبان و تأثیر آن در مهارت نگارش دانشجویان [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 76-88]
-
ترجمه
تغییرات اجتماعی و تأثیر آنها بر زبان و ترجمه [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 1-23]
-
ترجمه پذیرو
ترجمه نا پزیزی ها در شعر فارسی [دوره 7، شماره 19، 1383، صفحه 142-161]
-
ترجمه زبانشناختی
ترجمه زبانشناختی و تطبیق فرهنگی [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 43-66]
-
ترجمه شناسی
ترجمه شناسی مکتب لایپزیک [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 1-8]
-
تشبیه
سمبل «مار» در متون کلاسیک ادبیات فارسی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 147-160]
-
تصور
خیال در مثنوی [دوره 7، شماره 19، 1383، صفحه 101-122]
-
تطبیق فرهنگی
ترجمه زبانشناختی و تطبیق فرهنگی [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 43-66]
-
تعادل
ترجمه نا پزیزی ها در شعر فارسی [دوره 7، شماره 19، 1383، صفحه 142-161]
-
تعدیل
ترجمه زبانشناختی و تطبیق فرهنگی [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 43-66]
-
تعدیل
اطناب و ایجاز در ترجمه های انگلیسی قرآن [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 1-23]
-
تعقل
خیال در مثنوی [دوره 7، شماره 19، 1383، صفحه 101-122]
-
تغییرات اجتماعی
تغییرات اجتماعی و تأثیر آنها بر زبان و ترجمه [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 1-23]
-
تقابل
حقیقت علم و اتحاد عاقل به معقول از دیدگاه ملاصدرا و دیگر متفکران اسلامی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 28-68]
-
تکنیک دو جانبه
بکارگیری آموزش راهبردهای خواندن در قدریس این مهارت [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 100-134]
-
تمثیلی
سمبل «مار» در متون کلاسیک ادبیات فارسی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 147-160]
ج
-
جامعه
تغییرات اجتماعی و تأثیر آنها بر زبان و ترجمه [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 1-23]
-
جوهر
حقیقت علم و اتحاد عاقل به معقول از دیدگاه ملاصدرا و دیگر متفکران اسلامی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 28-68]
ح
-
حس
حقیقت علم و اتحاد عاقل به معقول از دیدگاه ملاصدرا و دیگر متفکران اسلامی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 28-68]
خ
-
خواندن
بررسی تأثیر ساده سازی واژگانی بر خواندن و درک مفاهیم [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 26-57]
-
خیال
خیال در مثنوی [دوره 7، شماره 19، 1383، صفحه 101-122]
-
خیال
حقیقت علم و اتحاد عاقل به معقول از دیدگاه ملاصدرا و دیگر متفکران اسلامی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 28-68]
د
-
دانشجویان
روش رویه ای برای تدریس دستور زبان و تأثیر آن در مهارت نگارش دانشجویان [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 76-88]
-
درک مفاهیم
بررسی تأثیر ساده سازی واژگانی بر خواندن و درک مفاهیم [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 26-57]
ذ
-
ذهن انگیزی
بکارگیری آموزش راهبردهای خواندن در قدریس این مهارت [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 100-134]
ر
-
راهبردهای فراشناختی
بکارگیری آموزش راهبردهای خواندن در قدریس این مهارت [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 100-134]
-
راهبرد های مهارت خواندن
بکارگیری آموزش راهبردهای خواندن در قدریس این مهارت [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 100-134]
-
رساله تنبیهیه
رساله وحدتیه و رساله تنبیهیه [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 161-173]
-
رساله وحدتیه
رساله وحدتیه و رساله تنبیهیه [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 161-173]
-
روزه
نمایشی از سکوت در ادب فارسی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 95-119]
-
روش استدلالی
مستند کردن نوشته ها در علوم انسانی "معرفی شیوه بین المللی (MLA) [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 69-94]
-
روش استنادی
مستند کردن نوشته ها در علوم انسانی "معرفی شیوه بین المللی (MLA) [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 69-94]
-
روش راهبردمدارانه- گسترده خوانی
بکارگیری آموزش راهبردهای خواندن در قدریس این مهارت [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 100-134]
ز
-
زبان
تغییرات اجتماعی و تأثیر آنها بر زبان و ترجمه [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 1-23]
-
زبان
سیاست و زبان [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 94-118]
-
زبانشناسی زایشی
نظریه بهینگی [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 40-52]
-
زبان های ایرانی
عوامل درونی و برونی در رده شناسی: [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 1-25]
س
-
ساده سازی
بررسی تأثیر ساده سازی واژگانی بر خواندن و درک مفاهیم [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 26-57]
-
سبک و محتوا
سیاست و زبان [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 94-118]
-
سخنوری
نقدی بر ترجمه های انگلیسی فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 1-20]
-
سکوت
نمایشی از سکوت در ادب فارسی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 95-119]
-
سمبل (نماد)
سمبل «مار» در متون کلاسیک ادبیات فارسی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 147-160]
-
سیاست
سیاست و زبان [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 94-118]
ش
-
شاهکار
نقدی بر ترجمه های انگلیسی فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 1-20]
-
شبیه سازی
ترجمه نا پزیزی ها در شعر فارسی [دوره 7، شماره 19، 1383، صفحه 142-161]
-
شبیه سازی
هنجارهای واژگانی در تعاملات کلامی دختران نوجوان [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 9-26]
ص
-
صورت جدید
هنجارهای واژگانی در تعاملات کلامی دختران نوجوان [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 9-26]
-
صورت قدیم
هنجارهای واژگانی در تعاملات کلامی دختران نوجوان [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 9-26]
ع
-
عاقل
حقیقت علم و اتحاد عاقل به معقول از دیدگاه ملاصدرا و دیگر متفکران اسلامی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 28-68]
-
عالم
حقیقت علم و اتحاد عاقل به معقول از دیدگاه ملاصدرا و دیگر متفکران اسلامی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 28-68]
-
عرض
حقیقت علم و اتحاد عاقل به معقول از دیدگاه ملاصدرا و دیگر متفکران اسلامی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 28-68]
-
عصر رمانتیسیسم
مکتب رمانتیسیسم در ایتالیا [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 67-93]
-
عصر روشنگری
مکتب رمانتیسیسم در ایتالیا [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 67-93]
-
عقل
خیال در مثنوی [دوره 7، شماره 19، 1383، صفحه 101-122]
-
عقل
حقیقت علم و اتحاد عاقل به معقول از دیدگاه ملاصدرا و دیگر متفکران اسلامی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 28-68]
-
علم
حقیقت علم و اتحاد عاقل به معقول از دیدگاه ملاصدرا و دیگر متفکران اسلامی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 28-68]
-
عوامل درونی
عوامل درونی و برونی در رده شناسی: [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 1-25]
-
عین القضات
ابیات عربی نامه های عین القضاة همدانی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 1-27]
-
عین کلام خدا
اطناب و ایجاز در ترجمه های انگلیسی قرآن [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 1-23]
ف
-
فراگیری صریح ( مستقیم )
چگونه کلمه را آموزش دهیم : فراگیری جهت خواندن ، خواندن جهت فراگیری [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 75-99]
-
فراگیری ضمنی (غیر مستقیم )
چگونه کلمه را آموزش دهیم : فراگیری جهت خواندن ، خواندن جهت فراگیری [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 75-99]
-
فراگیری لغت خارج از متن
چگونه کلمه را آموزش دهیم : فراگیری جهت خواندن ، خواندن جهت فراگیری [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 75-99]
-
فراگیری لغت در داخلی متن
چگونه کلمه را آموزش دهیم : فراگیری جهت خواندن ، خواندن جهت فراگیری [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 75-99]
-
فرایند استنباطی
بکارگیری آموزش راهبردهای خواندن در قدریس این مهارت [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 100-134]
-
فرایند جزء به کلی
بکارگیری آموزش راهبردهای خواندن در قدریس این مهارت [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 100-134]
-
فردینان دو سوسور
فردینان دو سوسور [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 24-42]
-
فرمان
نقدی بر ترجمه های انگلیسی فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 1-20]
-
فرهنگ آلمان
برخورد اقبال با فرهنگ آلمان (یک مطالعه و بررسی درباره ارتباط و تبادل فرهنگ ها( [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 120-146]
-
فصاحت و بلاغت
نقدی بر ترجمه های انگلیسی فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 1-20]
ل
-
لفظ گراثی
ترجمه نا پزیزی ها در شعر فارسی [دوره 7، شماره 19، 1383، صفحه 142-161]
م
-
ماهیت
حقیقت علم و اتحاد عاقل به معقول از دیدگاه ملاصدرا و دیگر متفکران اسلامی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 28-68]
-
مسیحیت
نمایشی از سکوت در ادب فارسی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 95-119]
-
معادل فرهنگی
ترجمه زبانشناختی و تطبیق فرهنگی [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 43-66]
-
معقول
حقیقت علم و اتحاد عاقل به معقول از دیدگاه ملاصدرا و دیگر متفکران اسلامی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 28-68]
-
معلوم
حقیقت علم و اتحاد عاقل به معقول از دیدگاه ملاصدرا و دیگر متفکران اسلامی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 28-68]
-
معنی گراثی
ترجمه نا پزیزی ها در شعر فارسی [دوره 7، شماره 19، 1383، صفحه 142-161]
-
مکتب لایپزیک
ترجمه شناسی مکتب لایپزیک [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 1-8]
-
مهارت زبانی
بررسی تأثیر ساده سازی واژگانی بر خواندن و درک مفاهیم [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 26-57]
-
مهارت نگارش
روش رویه ای برای تدریس دستور زبان و تأثیر آن در مهارت نگارش دانشجویان [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 76-88]
ن
-
نازل شده از جانب خدا
اطناب و ایجاز در ترجمه های انگلیسی قرآن [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 1-23]
-
نذر
نمایشی از سکوت در ادب فارسی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 95-119]
-
نظریه بهینگی
نظریه بهینگی [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 40-52]
-
نفس
حقیقت علم و اتحاد عاقل به معقول از دیدگاه ملاصدرا و دیگر متفکران اسلامی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 28-68]
-
نقد
نقدی بر ترجمه های انگلیسی فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر [دوره 7، شماره 20، 1383، صفحه 1-20]
-
نهضت رستاخیز
مکتب رمانتیسیسم در ایتالیا [دوره 7، شماره 22، 1383، صفحه 67-93]
و
-
وجود
حقیقت علم و اتحاد عاقل به معقول از دیدگاه ملاصدرا و دیگر متفکران اسلامی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 28-68]
-
وحدت
حقیقت علم و اتحاد عاقل به معقول از دیدگاه ملاصدرا و دیگر متفکران اسلامی [دوره 7، شماره 21، 1383، صفحه 28-68]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد