نمایه نویسندگان

ا

  • اکرمی، میر جلیل دولت قر آ ن و اسلوب بیان در شعر حافظ [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 191-213]
  • امین، احمد تحلیل روانشناسی شخصیت و زندگی فریدون در شاهنامه فردوسی بر پایه ی مکتب روانکاوی زیگموند فروید [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 92-113]

ب

  • باطنی، بهناز بررس رابطه موجود میان زمان از پیش تعیین شده برای انجام فعالیت زبان اموزی و میزان افطراب در زبان آموزان ایرانی [دوره 9، شماره 28، 1385، صفحه 36-51]
  • بشیر نژاد، حسن چرا و چگونه زبان‌ها می‌میرند؟ [دوره 9، شماره 30، 1385، صفحه 83-106]

پ

  • پاینده، حسین بررسی جنبه های فرا داستانی رمان تحمل عشق [دوره 9، شماره 28، 1385، صفحه 5-31]
  • پیرانی، منصور ادبیات تطبیقی و مفهوم امروزی ان [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 214-226]

ت

  • تاجبخش، اسماعیل تحلیلی فشرده از رساله الطیر ابن سینا [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 1-14]

ح

  • حری، ابوالفضل شعر تا انتها حضور اثر سهراب سپهری از دیدگاه نقد فرمالیستی [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 61-75]
  • حسنی، محمد تقی مقایسه ساختار مقدمه مقالات انگلیسی و فارسی [دوره 9، شماره 28، 1385، صفحه 52-69]

ر

  • رائی، محسن مضامین مشترک میان مسعود سعد و ابوفراس حمدان [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 227-249]
  • رحیمی، مهدی یلورالیزم و ادبیات کلاسر عرفانی [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 171-190]
  • رسایی، ایوب گویش گیلگی فومنات [دوره 9، شماره 30، 1385، صفحه 59-82]
  • رنجبر، ابراهیم نعل باژگونه [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 114-138]

س

ص

ط

  • طاهری، صدرالدین داوری میان سه استاد در مساله تاویل در قرآن کریم [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 13-32]

ع

  • عامریان، مجید زبان میانی و گونه های ازاد مطالعه موردی [دوره 9، شماره 28، 1385، صفحه 71-110]

ف

  • فاطمی، گیلبرت تعلیم و تربیت در اسلام [دوره 9، شماره 28، 1385، صفحه 111-151]
  • فهیم، منصور بررس رابطه موجود میان زمان از پیش تعیین شده برای انجام فعالیت زبان اموزی و میزان افطراب در زبان آموزان ایرانی [دوره 9، شماره 28، 1385، صفحه 36-51]
  • فهیم، منصور An Investigation into the Effect of Peer Group Responses on EFL Writing Achievement [دوره 9، شماره 30، 1385، صفحه 22-42]

ک

  • کمالی بانیانی، محمدرضا مقایسه ی نظریه ی ولایت از دیدگاه شیخ محی الدین محمودی، شیخ محمود شبسثری، عطار نپشابوری و علامه طباطبایی [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 139-170]

م

  • مجیدی، ستاره بررسی نقش اطلاعی دو فرایند مبتدا سازی و مجهول سازی در زبان فارسی از دیدگاه نقش گرایی [دوره 9، شماره 30، 1385، صفحه 7-30]
  • محمد ابراهیمی، زینب مقایسه‌ی ساخت مبتدا – خبری در دو مجموعه‌ی آموزشی New Interchange 3 و زبان انگلیسی دوره‌ی پیش دانشگاهی: رهیافتی نقش گرا [دوره 9، شماره 30، 1385، صفحه 43-57]
  • محمودزاده، کامبیز خلاقیت در ترجمه [دوره 9، شماره 30، 1385، صفحه 31-42]
  • مدرس، یحیی چرا و چگونه زبان‌ها می‌میرند؟ [دوره 9، شماره 30، 1385، صفحه 83-106]
  • مرادی، محمدهدی نظریه امام عبدالقاهر جرجانی [دوره 9، شماره 29، 1385، صفحه 70-95]
  • مرادی، مهران تحلیل روانشناسی شخصیت و زندگی فریدون در شاهنامه فردوسی بر پایه ی مکتب روانکاوی زیگموند فروید [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 92-113]
  • میرحاجی، حمیدرضا مبانی –نتایج [دوره 9، شماره 29، 1385، صفحه 110-133]
  • میرعمادی، علی بررسی نقش اطلاعی دو فرایند مبتدا سازی و مجهول سازی در زبان فارسی از دیدگاه نقش گرایی [دوره 9، شماره 30، 1385، صفحه 7-30]
  • مشتاقی، زینب تعلیم و تربیت در اسلام [دوره 9، شماره 28، 1385، صفحه 111-151]
  • منوچهریان، علیرضا بحر اتشین شعر متنبی [دوره 9، شماره 29، 1385، صفحه 96-109]

ن

  • ناظمیان، رضا زمینه های درک رمز و نماد شعر معاصر عرب [دوره 9، شماره 29، 1385، صفحه 184-204]
  • نجفی، علیرضا Symbolic Significance of Yeats's "The Second Coming" [دوره 9، شماره 30، 1385، صفحه 21-40]
  • نجفی اسداللهی، سعید عمر الخیام او الخیامی فلسفته [دوره 9، شماره 29، 1385، صفحه 158-183]
  • نیری، یوسف مقایسه ی نظریه ی ولایت از دیدگاه شیخ محی الدین محمودی، شیخ محمود شبسثری، عطار نپشابوری و علامه طباطبایی [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 139-170]
  • نصری، امیر نقاشی ایرانی به روایت صادق بیک افشار [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 76-91]

و

  • واعظ، سعید ابیات عربی نامه های عین القضاه همدانی [دوره 9، شماره 27، 1385، صفحه 33-46]
login